Bara 44 kvar

Läste ut del 3 av Isfolket i går, tur att de nya är på väg.
Började på en ny bok nu som heter Nästa sak på min lista, som också verkar bra, känns skönt att blanda upp nu med något helt annat än häxor och magi.

Helgen hittills har varit bra, var hemma hos M och R i fredags o grilla och drack rose, så det var super.
I går gick jag och A på stan o käkade sen frukost, och sen shoppade A lite grann, jag köpte inte ett dugg. Beställde bara en klipptid så jag sparar pengarna till det.

I dag är jag på jobb fram till 13:45, sen vet jag inte vad som händer förutom tvätt och lite städning, kanske blir en tur med bilen i det fina vädret, vi får se.

Kram


2009-08-09 @ 10:00:23 Permalink Läsning Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback