Sammanfattning 2009

Hittade en lista hos Tina som jag tänkte att jag kunde fylla i o se hur året var:

1- Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Jag var på The Studio i Malmö o tog kort. Åkt motorcykel.

2- Höll du några av dina nyårslöften? Eftersom jag vet att de inte hålls brukar jag inte ge några, men jag tror att vi sa något om att gå ut minst en gång i kvartalet, o de lyckades vi nog uppfylla.

3- Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Tror inte de, inga nära vän i alla fall.

4- Dog någon som stod dig nära? På denna punkten var jag lyckligt lottad.

5- Vilka länder besökte du? Danmark o England

6- Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer sponatnitet

7- Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas? Finns ett par datum som jag kommer att komma i håg.

8- Vad var din största framgång 2009? Att jag fått fast jobb igen.

9- Största misstaget? Inte en susning

10- Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, tur här med, kanske en förklyning bara o lite strul med handen

11- Bästa köpet? Motorcykeln blev ju ett kul tillskott, o fler Londontavlor

12- Vad spenderade du mest pengar på? Kläder o väskor, som alla andra år ; )

13- Gjorde någonting dig riktigt glad? Visst, kul fester, o familjen o vänner så klart.

14- Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Hör jag Pokerface, ser jag alltid Wilma dansandes så den gillar jag.

15- Var du gladare eller ledsnare i år än tidigare år? Ett år går alltid upp o ner, så även detta.

16- Vad önskar du att du gjort mer? Rest mera, men det kostar en slant.

17- Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat, men hur ska man annars kunna tjäna pengar.

18- Hur tillbringar du julen? En våning upp med familjen.

19- Blev du kär i år? Nej

20- Favoritprogram på tv? Hells kitchen, allt annat ser jag på DVD

21- Bästa boken du läste i år? Många av Isfolksböckerna

22- Största musikaliska upptäckten? Calle Kristiansson

23- Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Dator

24- Något du önskade dig men inte fick? En förtjusande man av Marian Keyes

25- Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade hemma lungt men mina nära o kära

26- Finns det nåt som skulle gjort ditt år ännu bättre? En smidigare resa till London ; )

27- Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jeans o tröja, mycket smycken

28- Vad fick dig att må bra? André, familjen på Waldenius v o dom där uppe, resan till London, 3 veckors betald semester o en hel massa annat
29- Vilken kändis var du mest sugen på? Jag är alltid sugen på Viggo Mortensen, oavsett kalenderår

30- Vem saknade du? Ingen aning

31- Dom bästa ny vännerna du träffade? Har fått ett gäng nya härliga arbetskamrater


2009-12-31 @ 11:08:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback