Sammanfattning bokåret 2009 o planer för 2010

Detta var året då jag verkligen bestämde mig för att läsa de två bokserierna Isfolket och Malin på Grandlunda.
Har kommit en bit på väg med detta och kommer såklart att fortsätta med dessa två serier, så får vi se hur lång tid det tar.

Gjorde även om bloggen till enbart en bokblogg, o tycker det är kul att skriva o ge tips till både mig själv o andra. 

Har även upptäckt en del nya författare:
Tashmina Perry
Ewa Swedenmark & Annika Wennström

Som vanligt var det även bokloppis i september, gick över förväntan med resultatet, trots i hållande regn hela dagen o tror att jag fick en förkylning också ; )

Vad vill jag då läsa under 2010:
Såklart läsa färdigt isfolket o Malin
En förtjusande man av Marian Keyes
De tre resterande delarna i serie om familjen på La Stella (Smultron o svek)
O till sist att Elsas mode kommer som pocket, så får man ta sig en titt i den också ; )

Gott nytt läsår!

Kram


2009-12-31 @ 11:18:57 Permalink Läsning Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback