Syskonkärlek

Amanda älskar sin bror Ludvig och med tiden upptäcker hon att han känner detsamma för henne. De dras till varandra allt mer och till slut kan de inte stå emot längre utan inleder ett förhållande. En bok om kärlek och lust, men också en fråga om vad som är rätt och fel. Vem bestämmer över andras lycka?

Detta är egentligen en ungdomsbok, men jag tycker alla hennes böcker verar spännande och intressanta att de även tilltalar mig.
Andra böcker som hon gett ut är:
Knappt lovlig
Räcker det om jag älskar dig
Som jag vill vara
Hur kär får man bli
Som om inenting
Bara inte du
Expert på att rodna

Se om ni hittar er favorit.

En sak till som jag gillar med att jag skapat en bokblogg, är att här kan jag skriva ner alla böcker med som jag själv vill läsa, o gå in här och spana när minnet sviker, vilket det gör ganska ofta ; )


2009-11-19 @ 09:33:58 Permalink Dagens boktips Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback