Ångrat mig

Precis innan lunch så fick jag ett sms från Adlibris om att jag kunde hämta mina böcker på Domus, så efter jag åtit så sprang jag dit.
Hann bara läsa ett kapitel i den nya boken i går, så jag byter nu till

Smultron och svek:
Första delen i serien om familjen kring La Stella.

Liselotte försöker hitta balans i tillvaron. Hennes man Mario driver Östersunds mest populära restaurang La Stella, och arbetar jämt.

Själv har Liselotte fullt upp med barnen Sandra och Elias, med arbetet på resebyrån, med hemmet och med sina föräldrar Anita och Börje. Och någonstans har hon en gnagande känsla av att livet inte blev som hon tänkt sig.

Men oväntade händelser ställer allt på sin spets. Hennes bästa vän Susanne visar sig vara allt annat än trofast. Systern Linda som lämnat Östersund för storstaden, återvänder med en överraskande nyhet. Och Liselottes föräldrar avslöjar hemligheter som ingen tidigare känt till. Liselotte tvingas ompröva saker och ting och chockar sin omgivning genom att inte vara så präktig som alla trott.

De andra delarna heter:
Vinbär och vemod
Lingon och lust
Hallon och hat

Återkommer om det är något att läsa när jag är klar.
Tur man har ledig dag i morgon ; )


2009-10-05 @ 13:13:53 Permalink Läsning Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback