Mellandagsrea

I dag var det acceptabelt att gå ut, bara - 5 grader. Jag och mamma har haft något av en inneperiod nu när det varit så himla kallt.
Eftersom jag fått en peng av min gamlafarmors bror, så kom jag o mamma på att den kunde vi spendera på rean. Vi gick till Kappahl o där blev det en body till mig, och även en tröja till mamma råkade slinka ner.
Efter det bar det av till Mix, o där fick jag två strumpor o ytterligare en body.

Mot Willys styrde vi vagnen sen, och OJ vilken skumpig tur de va, de hade plogat så dåligt, så vi tog bussen hem, och under eftermiddagen har vi bara slappat : )

Nu ska jag leka vidare i mitt gym

Kramar från Casper

PS: lägger ut bilder på mina fynd i morgon ; )


2010-12-27 @ 18:34:24 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Rille

Fin blogg


2010-12-27 @ 21:40:10
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback