OS krönika

Tittade på OS krönikan i går, för att jag gillar sport så himla mycket, så Tinas matprogram fick ge vika. O eftersom André lägger sig tidigt (hans klocka ringer redan 4:00) så det var inget bråk om fjärren.
Men det var när de visade bilderna från curlingfinalen som tårarna började rinna, inte för att de vann guld, utan för att det slog mig att Casper är en OS-bebis, han fanns redan då i min mage som en liten liten liten människa o nu låg han i min famn o snusade o log. Blev alldeles varm i hjärtat.

Är så glad att jag får vara just hans mamma och att vi blivit en familj på riktigt! Och nästa gång det är OS kan Casper sitta bänkad framför TVn med mamma o heja fram våra svenska till nya medaöjer ; )


2010-12-29 @ 08:13:27 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback