Paket från sambon o lillen

Då min älskade sambo vet att jag älskar böcker hade han och min söta son köpt varsin bok till mig i födelsedagspresent.
De hade köpt Oväntat besök på Star Street av Marian Keyes samt en bok som heter Ät mig av Agnés Desarthe.
Den sistnämda skulle vara i samma anda som Marian Keyes böcker så mannen i bokhandeln, som känner mig o vet vad jag läser o köper trodde jag skulle gilla.
Så den skas definitivt ges en chans när Andreas Karlsson boken är utläst.

Kram på er


2010-12-01 @ 11:04:21 Permalink Läsning Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Malin

fina killar du har! :)


2010-12-01 @ 16:06:01
URL: http://smyckenbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback