Bokfestival del 2

Kl 10.00 begav jag mig ner på stan för att börja min jakt efter böckerna.
Visste inte vad jag var på jakt efter så jag var öppen för allt.

Fick napp direkt, på första bordet låg den där, en fin stor sagobok med sagor av bla HC Andersen och Bröderna Grimm.
Pris 20 kr!

Gick vidare o kollade, men många säljer samma o sånt som man redan har läst, men jag kollade vidare.

Fick 2 napp till Bara vanligt vatten av Kajsa Ingmarsson för 10 kr, den har inte varit ute så länge i pocket,så den kunde man inte bara gå förbi.
O på bordet brevid låg Dyngkåt och hur helig som helst, även den ganska ny o bara en tia för den också.

Så dett var mina fynd 3 böcker för 40 kr.

Gav Dyngkåt.... till Malin, o tur var det, eftersom jag nu fått hjälp med ny design, så gjorde hon inte den helt gratis!

Kram


2010-09-04 @ 19:01:32 Permalink Läsning Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback