Gårdagen

Fint väder i går med, så det var på med Easytonesen och sen bege sig till Waldenius v efter lite fikainköp och hämtning av paket till M.
Killarna lekte o käkade, trots att det är så små ser man att de är medvetna om att det finns ngn som är nästan likadan och de känner på varandra o pratar, kul o se vad dessa grabbar kommer göra i framtiden : )


Annars var det besök hos juristen nu när vi köpt hus behövs lite papper o sen stack jag på platsparty, o där handlade jag till CASPER, två nya skedar och en burk som man kan ha bla nan och grötpulver i tex, o när han inte använder det mer kan man säkert ha ngt annat i den typ frukt eller ngt!

Nu väntar jag på att casper ska vila en stund så jag kan gå o duscha innan vi beger oss ut på stan o sen till tivoliparken för att mata ankorna!


2011-04-29 @ 08:18:23 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback