Glad shopping

Känns nästan mer som vi shoppat än firat påsk, men kul har vi haft hittills.

I torsdags var vi först hos M, W och A, bytte påskpresenter, fick mumsig fika och hämtade sakerna som M varit gullig och köpt åt mig i Ullared.
På kvällen bjöd mamma & pappa på middag ute på Rosegarden för att fira att lillebror fått fast anställning som kock i flottan efter han avslutat sin GMU, så grattis till dig!

I går var det Väla, blev en del shoppat, mest till mig själv faktiskt : ), men så klart lite till prinsen med.
Sen på kvällen kom Åsa, blev snack med mamma o pappa o lillebror bjöd på god middag, sen Så ska det låta o lite snack. O så klart så tog Åsa lite nya bilder till oss.

I dag har jag haft lite egentid, blev en snabb fika med Marie på Duvanders, och vad som händer i kväll o resten av påsken är ganska öppet fram till måndag eftermiddag, då ska vi ut till huset o mäta lite, bla till soffa och hur mkt tapet vi behöver till Caspers rum.

Vill även bara säga att min lattebebis är så smidig att ha med sig, i går var han hur snäll som helst på Väla, ligger i sin vagn och leker om han är vaken, eller sover, åt fint och satt i matstol och lekte medan jag o brossan åt, tur att killen är cafe och affärsvan så han klarar även stora shoppingcenter : )


2011-04-23 @ 15:23:52 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback