Jessica promenerar

Denna veckan är sista veckan som jag är hemma, hela veckan. From nästa vecka kommer vi dela på vecka, och jag ska jobba på mpndagar och fredagar. Är med lite blandade känslor, men det löser sig säkert, ska passa på o njuta av både min son och vädret.

Ironiskt nog är detta veckan väldigt tom för att vara en mamma o cappe vecka: fredag fika med marie, o tuppuwereparty på torsdag kväll, annars är det tomt i kalendern : ) synd att man ska lära sig o ta det lugnt sista veckan man är hemma : )

Dagen hittills har vi varit ute hela dagen, jag köpte mig ett par easytones, grymt sköna skor, så nu blir det mkt powerwalks framöver, både med o utan casper. Tog en tur inom Maxi o köpte lite till kvällsmaten o lite mat till Casper. han har börjar äta ganska stora portioner nu så burkarna varar typ en, max två måltider.

I går var vi ute i huset och mätte lite, o jag ville verkligen inte åka därifrån, känns bättre o bättre för var gångh man är där, o på vägen hem bubblade huvudet av idéer som jag vill göra!


2011-04-26 @ 13:54:47 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback