Missade ögonblick

Casper vände sig från rygg till mage för första gången i onsdags, och då missade jag det för jag diskade medan han låg på sitt täcke o lekte.
I går när vi va hos M, A & W så gjorde han inte ens tendens att lägga sig på sidan en gång och då var jag där i närheten hela tiden.
O nu i morse likadant som i onsdags han vänder sig när jag inte är i rummet, men nu har jag sett, typ 5 gången gillt.
Men lika bra o vänja sig nu när man börjar jobba så kommer man inte att finnas där alltid, men André får ta del av dessa ögonblick i stället och det är med viktigt att de får dela vikiga ögonblick tillsammans.


2011-04-29 @ 08:08:35 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback