Ny mamma

Har i dag varit och hämtat mina nya glasögon, lite ovant, så jag hoppas jag hinner vänja mig ordentligt vid dom innan jag ska börja jobba. Men rikigt kul att kunna se ordentligt igen.
Man fattar inte hur dåligt man ser förrän man får glasögon som passar ens syn. Som tur var hade inte synen ändrats så drastiskt, så det var lite skönt.

Nu ligger o Cappe och vilar efter kvällsgröten och jag ska snart börja laga middag till mig o André. Han är hos frissan nu så han ser vettig ut i kyrkan på lördag (dopzilla igen)!


2011-04-05 @ 17:21:44 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Kul o se nya ögonen !! :)

O ja, han va ju långhårig sist så .... ni lär va så fina alla 3 på lörda! ;)


2011-04-06 @ 11:24:14

Postat av: Marie

Får vi inte se någon bild :) hehe


2011-04-06 @ 21:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback