Premiär

En del har hänt sedan jag bloggade sist. Så här får ni ett utdrag:

Köpt hus i Hanaskog
Varit på Hus o hem mässa
Köpt både stort och smått till huset
Åkt motorcykel
Haft dopsamtal med prästen
Fikat med alla möjliga
Lagt in Andrés första pappadagar på Försäkringskassan
Läst ut del 24 på Isfolket

Casper:
Börjat äta gröt på morgonen och ersätter ett mål med det
Invigt sin doppresent av mormor o morfar: en hokus pokus stol i svart och rött
Varit på dejt med Lizze
Börjat byta mellan händerna när han håller leksaker
Vill gärna sitta eller stå
Använt upp sitt första paket med strl 4 blöjor

På lördag är det som sagt dags för dop, och allt ät planerat och klart, nu ska det bara genomföras och hoppas alla blir nöjda.
Snälla mamma/mormor har tagit semester på fredag för att kunna förbereda så mkt som möjligt då samt att lillebror ska försöka komma hem tidigare på permis så han med kan hjälpa till så att en kock övervakar matlagningen : )
Vi har även diskuterat dukning och dekorationer och även hur vi ska vara klädda, jag vill helst att i alla fall jag och andré ska ha något blått på oss. Om vädret blir som det står i lokaltidningen i dag så kommer jag att kunna ha min mörkblå kjol, och andre har väl kanske blå skjorta eller slips.

Nu ska jag läsa en stund och sen sova!
I morgon är det dejt med Arvid, Wilma & Malin : )


2011-04-04 @ 21:11:13 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Har ni köpt hus? Vad skoj :)



Vi hittade lekmattan i en barnaffär och det är av märket taf toys, så kolla om det finns återförsäljare av det märket där ni bor, babyshop har något av det märket åtm :)



Kramar!


2011-04-05 @ 08:55:52
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback