Två fulla dagar

Onsdag och torsdag har varit fullspäckade : )

I går var det:
frukost med mormor/mamma
fika med Åsa
kolla dopbilderna som Åsa tagit
framkalla dom bilderna
shopping (ovanligt NOT, köpte bla innehållet i W & A påskägg)
försökte köra automatare, gick inge bra, har inte suttit bakom ratten sen casper föddes : )
 o säkert en del som jag glömt bort, närminnet är på en guppys nivå : )

I dag var det först Maxi, bestämde mig i morse för att nu när Casper blir 5 mån, måste han börja vänja sig vid att inte få nan när vi är i väg utan annat mellanmål som joggi eller ngt annat, så det blev inköpt en ny sked till honom ,engångshaklappar, och en plastburk som jag kan ha de sakerna i så man slipper leta i hela väskan, o om burken skulle gå sönder att inget blir förstört.
Sen tog vi bussen till M & A, där vankades det nybakat scones till frulle, mums!
Blev senare en lektur o promenad när W kommit hem o fått lunch, o sen drog vi till Gittes o köpte tyg till lapptäcke.
Sen hem o plocka lite medan casper lekte lite, sova en stund, ge casper mat, sen gick jag upp till mamma o pappa o fick spagetthi o köttfårssås där och där fanns även en present till Casper från Britt-Marie (en granne från Genvägen), ett ,tror det eller ej, täcke. Men man kan ha två, och de kommer inte bli ett dugg likadana, ni ska få en bild på detta som han fick i dag, samt gårdagens shopping. Dock inte presenterna : )

Hoppas era dagar varit lite lugnare, men man väljer själv hur man ska ha sin tillvaro så jag ska inte gnälla.

Kram på er


2011-04-14 @ 20:30:54 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Vi tackar för sällskapet idag! Mycket trevligt att vi hann med 2 grejer! ;) Kram


2011-04-14 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback