BB=bokrea och bilder

Blev en sväng på stan och rean i dag med. Jag kollade dock läget kl 6:50, affärerna skulle öppna kl 7, men då var det inget folk ute verken vid Bokia eller vid Åhlens, så då tänkte jag att jag lugnar mig tills mormor vaknat och ringer henne så kunde hon ta Cappe medan jag kollade på böcker.

Blev en hel del böcker till Cappe, 8 st pekböcker, den billigaste kostade 7 kr, så det kan man knappt inte motstå hihi. O till mig själv blev det den sista Marian Keyes boken som jag saknade: En förtjusande man. Så nu är det serie med komplett, den fanns inte när jag fyllde år, och jag fick så många andra fina julklappar av André, Casper o resten av familjen att den glömdes bort. Dessutom tycker dom det är lite trist att köpa böcker till mig för de kommer aldrig i håg vad jag har eller vad jag har läst.

Bjuder på bilder på Cappes bokfynd samt kläderna som jag fick i går som ska has på dopet:



    


2011-02-23 @ 17:21:43 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback