Det gick....

Vi fyllde Åsas bil till max, men det gick och jag kände att jag inte bet skulle få behövde hålla igen för att de skulle få plats.
Klarade även budgeten som jag satt upp, dock hittade jag verken overall eller jacka till honom så det blev inköpt på Name It i dag och även ny mössa då lillkillen växer så det knakar.

Jag är supernöjd med mina köp, men det blev inte så mkt till mig själv:
1 ny mammauniform (lila joggingbrallor o en grå munkis) ; )
2 st pocketböcker, kommer inlägg om dom
1 MP3 spelare
4 bh
2 par trosor
Strumpor

Blev dock desto mer till killarna i mitt liv.
Bilder kommer : )

Kan sammanfatta detta inlägget med: Welcome to motherhood!


2011-02-03 @ 13:52:36 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Åsa

Ja vi skulle ha fotograferat det :P det tänkte vi inte på.. men tack för en trevlig dag :)


2011-02-04 @ 01:02:09
URL: http://asamedenprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback