Hjulen på bussen

snurrar runt,runt, runt!

Lite så känns ens vardag just nu. Dagarna är ganska lika, man vaknar, matar, blöjbyte, kollar tv, går på stan o tar promenader. Men det är skönt ändå, o dagarna går snabbt som tur är!

I dag har Cappe fixat alla hjärtans dag presenter till mormor o morfar. Men hans mamma o pappa fick inget, de får nöja sig med lite god mat o en chokladkartong på måndag.
Vi köpte även färg så vi kan göra avtryck av Cappes fötter till helgen, ska även försöka ge oss på hans händer, men det blir svårare kan jag tänka mig.

Till helgen kommer som dagt morbror Jocke hem, så det blir en del umgås med honom kan jag tänka.

Mamman har även beställt badkläder till sig själv så det kan gås till badhuset också, har tänkt hämta paketet 2 gg i dag men glömt det båda ggr jag va ute, vad säger man om det, minne som en guppy!

Nej, nu är det snart dags att ge lilleman lite mat o sen dags att själv fylla på! André står i köket o lagar mat till oss just nu, blir korv i dag med hemmagjord mos! 

Kram på er  


2011-02-09 @ 17:39:31 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback