Lååååång dag

Denna dagen har faktiskt gått långsamt, annars brukar dagarna rusa i väg. Men vi har tagit det lugnt i dag med. Jag började dagen med städning när Cappe sov efter frukosten. Hann med allt, så det känns bra att han inte blir lidande av att jag behöver städa utan kan ägna mig åt honom.
Sen blev det lite lunch med mamma o Louise, o sen vila på soffan till pappa kom hem.

O nu har vi tv på, jag sitter vid en datan o andré vid en, casper leker i babysittern, o Ullared visas på TV.

Senare i kväll blir det Magnus Betner, om Cappe hinner somna innan kl 22, men det tror jag att han gör, eller så får han ligga o mysa med mig i soffan : )

Dagens bild:


2011-02-21 @ 20:29:14 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback