Lugnt o skönt

Helgen har varit oc är fortfarande lugn o skön.
Vi har mest slappat med även gjort lite nytta, var tex o hängde på låset på Willys i lördags morse när de öppnade kl 8, sen gick vi en sväng på stan för André beövde lite material till sin nya hobby: Airbrush, sen mötte jag o Casper upp pappa o vi tog en promenad. O på kvällen blev det lite middag o mello hos Å o A, Å fixade även med bilder somm vi ska a på kylskåpet i ett program som heter Picasa 3, men kan sätta detaljer på kort, tex fick Casper en krona på sitt huvud på det ena kortet för han är vår prins.

I dag har det bara blivit en långpromenad o lite undanplockning, jag o Casper kör storstädningen i morgon i stället när pappan är på jobbet.
Annars i veckan vet jag inte så mkt som händer: blir kanske att träffa Louise, o så en tripp till farmor om bilderna kommer som jag beställt då hon ska ha några. Nästa söndag är det i alla fall dags att se musikalen Skönheten o Odjuret kl 15, o det är något som jag ser fram emot, har sett alla Emils andra uppsättningar som varit kanon så jag hoppas o tror att han lyckats även denna gången.

Dagens bild:


2011-02-20 @ 16:28:02 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback