Multitasking

Dagen i dag har gått snabbt & jag har hunnit med en del.
Var i förmiddgs på systemet (fick visa leg, trodde dock jag skulle slippa pga att Cappe var med men icke) vi köpte en flaska vin till mamma och sonderade terrängen till Andrés födelsedag.
Sen bar det av till farmor o där vankades det lunch o fika, sen buss hem, in o handla på domus, laga middag, upp o hälsa på morbro jocke, ner o kolla lets dance, samtidigt som datan är på, tagit middagsdisken i pauserna och plockat undan lite allmänt.
Cappe gillar mer o mer fri lek på golvet än sitt gym så för att man inte ska snubbla får man samla in skrallror och nallar o annat. Tänk sen närhan har en massa lego, bilbanor o annat. Som jag sagt, ett hus snart!!!!

Hoppas ni får en fortsatt bra fredag, och även denna vecka hoppas jag att Alexander Rybak får lämna.

Kram

Dagens bild:


2011-02-25 @ 21:00:25 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback