Stan hela dan

I dag har jag o Cappe varit på stan hela dagen typ, efter frukost gick vi ner och bytte om o sen gav vi oss ut. & som vanligt när man har några spänn extra så hittar man inget.
Blev dock 2 födelsedagspresnter till André, en från mig och en från brossan. Casper ska köpa sin present till pappa senare i veckan.

Blev sen en tripp till apoteket: Inotyol och refiller till Näsfridan, mindre kul med det behövdes.
Sen gick vi i typ alla Kristianstads barnklädesaffärer, hittade en body till Cappe, och 2 pyjamasar som jag INTE köpte, blir kanske att de inhanldas när jag o Marie ev ska på en roadtrip senare i veckan.
Mötte upp brossan, sen gick vi o kolla kläder till honom, hitta inget han heller.

Vidare till Claes Olsson där jag hittade tavlor till Cappes rum, så nu känns det mera pojkigt.

I morgon vet jag inte vad som händer, mest ta det lugnt, ståda o tvätta kan jag tänka mig att det blir iaf.

Nästa vecka är ganska bokad:
Fika med Nina på Barbacka
Mammagrupp
Roadtrip med Marie
O upp på jobb en sväng o ta tag i lite saker

Ha en fortsatt bra lördag.

Kram

Dagens bild:


2011-02-26 @ 19:26:47 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback