Far o fläng

Min lilleman får aldirg vara hemma med mamma o ta det lugnt, nu är nästa vecka nästa helt fullbokad o även slutet oå denna.

I  morgon blir det först frisören med mig, sen ska vi hälsa på gamlafarmor o käka lunch, mys! Hon har inte träffa honom sen jul så det är verkligen dags.
Till helgen händer det säkert ngt kul, om inget annat blir det städ, tvätt o fixa med hans album då bilderna som jag beställde innan i veckan kom i brevlådan i dag.

Nästa vecka:
Måndag: kommer mammas moster hit o ska träffa lilleman
Tisdag: ska jag på Uppstartsdag på jobbet o sen blir det Bånken o mat, o Casper ska ha morfar/pappamys
Onsdag: Är det första mammaträffen på BVC
Torsdag: ännu så länge inget
Fredag: ev till Andys lekland

Men det är kul o vara ute o hitta på saker, o om man är ute kan det hända att det blir en del spontana saker, som i dag tex sprang jag på Åsa så vi kunde hinna med en snabbfika innan hon skulle till jobbet, trevligt!

Kram


2011-01-20 @ 15:38:48 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback