Bokbeslut

Har börjat slötitta på serien Tori and Dean-Home sweet Hollywood. O där skriver Tori på sina böcker, Stori telling och Mommywood.
De har dock inte släppts på svenska men jag skulle väldigt gärna vilja läsa dem ändå, så frågan är om man ska köpa dem på engelska. Jag brukar inte läsa på engelska av ren lathet, men dessa känns ändå som de kan vara lättlästa och jag har läst psykologiböcker på engelska när jag pluggade så en memoar borde inte vara så svårt.-
O de var inte så dyra heller för inbunda, så vi får se hur jag gör, måste ha ngt att läsa på semestern : )

Stori Telling (häftad)
Mommywood (inbunden)


2011-07-15 @ 10:10:10 Permalink Läsning Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback