Bulor o bumpar

Älskade Casper har snart hela huvudet fullt med bulor känns det som, men när man ska ta sig fram i livet får man räkna med lite smällar. Han kryper på bra nu och det tar inte alls lång tid att förflytta sig, ,men mamma o pappa har ställt massa saker i vägen längs rutten så man slår huvudet i bland, men det som inte dödar det härdar säger man : )

Nu är det ganska tidig lördag o mamman är trött o pappan ligger fortfarande o sover, väcker väl honom om ett tag så vi kan börja vår dag. Då vädret ser ut o bli fint blir det troligtvis trädgårdshäng med orgräsrensning och gunguppsättning om vi nu hittar en gunga vill säga.
Kanske att det blir en tur till staden och mormor o morfar.

Vi har även fått fler moderniteter till huset, i går fick vi parabolen uppsatt så vi gick från att ha 3 kanaler till ca 100 st.

Annars i veckan som kommer är det bvc på tisdag som sagt, äntligen dags o se hur mkt han har växt, tror inte på en jättestor viktuppgång då kan åkte på 3 dagarsfeber o åt typ inget alls då, o så känns det som han blivit lång, inte längre den bebis som låg på ens mage de första månderna.
O på torsdag ska jag in till stan med Marie o käka gott, dricka vin o glo på folk, har tagit tillfället i akt och beställt lite nya kläder som jag hoppas kommer innan, stod leverans mellan den 11 till den 15, så ni kan väl hålla era tummar, kan se om jag lägger ut bilder på kläderna. Behöver även hitta min väskflyttlåda så jag kan kompelttera  outfiten till 100 %.
O det bästa av allt, jag kan hämta paketet i Hanaskog, de ni : )

Kram från oss


2011-07-09 @ 08:21:09 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Marie

O paketet kommer till Hanaskog, fantastiskt :)


2011-07-09 @ 12:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback