22. Smycken

Jag älskar verkligen smycken!

De smycken som jag har varje dag är förlovningsringen, men nu när det är varmt så går den inte på alla dagar samt en silverkedja med ett C i, den fick jag av André och Casper i julklapp o haft det varje dag sedan dess.

Jag har under mina o Andres år tillsammans fått mycket smycken. Det första smycket jag fick av honom var en guldring o form av ett hjärta på min 20 årsdag, kan tyvärr inte ha den i dag men den ligger i smyckeskriet som ett minne.
Det senaste smycket jag fick av honom var för 2 jular sen, ett Efva Attling halsband som ser ut så här

Efva Attling Halsband Eternityformat som en åtta med en ring där det står eternity. Detta används mest som fint.
En annan favorit jag fått av honom är mitt Pandoraarmband : )

Så som ni ser, han skämmer bort mig i bland : )
Har fått mkt mer av honom men skulle jag skriva om allt hade ni tröttnat, men alla smycken ligger som minnen i smyckeskrinet och har en plats i mitt hjärta och symboliserar ofta ngt vikitgt i vårt förhållande : )


2011-06-01 @ 15:05:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback