Casper-marodören!

I fredags när jag kom hem hade Casper en överraskning till mig.
Han hade slagit i sönder ett av mina sk"finglas" som jag fått i doppresent av min mormor.

För att ta hela historien från början så:
André var på toa och borstade tänder o hade satt Casper i sin gå stol, som han far runt som en vettvilling med. Han har då lyckats från stolen att böja sig ner och ta tag i ett av glas som ligger inslagna i tidningspapper i en låda på golvet, Andre hör bara ett kras och springer ut, o ser då massa glasskävor, men lyckas putta undan Casper innan han tar sig igenom dem, han var barfota i stolen, så det hade kunnat sluta väldigt illa.
Men ett glas mer eller mindre vad gör de, huvudsaken att Casper inte gjorde sig illa, men säga vad man vill, killen är vig o envis!


2011-06-13 @ 08:03:47 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Rille

Det är bara början...vänta bara.

Snart säger han till André. Pappa, jag slog ihjäl en geting på din motorcykel med en hammare...;)


2011-06-13 @ 13:20:45
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback