Månadens månad

Detta kommer bli den bästa månaden av alla för att:
 * det är den första sommarmånaden
 * vi ska flytta till huset, mäklaren ringde i går, och vi ska träffas kkl 13 på banken den 15 juni, precis två veckor kvar i dag
 * bror fyller 20 år

Det finns fler anledningar till att denna månaden är bra, men naturligtvis står flytten högst på listan, så i dag ska jag börja packa ner lite av det som finns på caspers rum som han inte använder varje dag tex album, doppresenter, vissa av hans böcker m.m
O i kväll får jag silkespapper så då ska jag ta tag i köket o packa ner där, om det blir i kväll eller i morgon jag gör det vet jag inte återstår o ser vad jag orkar.

Annars var gårdagen bra, fick massage på morgonen och jag har en hel del knutor på båda sidor, så jag ska dit igen redan om 3 veckor så jag får bukt med skiten.
På eftermiddagen var det konsert på W:s dagis så jag o cappe styrde dit med vagnen och fick oss lite skönsång, men fy vad varmt det var, promenaden hem gick inte så fort kan jag säg.

Sen var det vanliga kvällsbestyr som gällde så som matlagning, disk o undanplockning.




 


2011-06-01 @ 08:29:00 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Rille

En utflykt till Skånesdjurpark bara det...


2011-06-01 @ 13:32:29
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback