Arv till sina barn

Har kommit på en sak som jag fört vidare till casper, dock helt omedvetet, det är ett socialt beting.

Ofta när det bara är vi tre hemma i familjen springs det runt i joggingkläder eller pyjamasbyxor, och på helgen kan det i bland hända att det inte kommer på riktiga kläder på hela dagen.
O likadant är det med casper. Om vi ska i väg tex till bvc, mammagrupp eller fika med någon så klär jag mer än gärna honom i jeans och en cool tröja eller skjorta tex, ska ha vara extra fin får han ha slipover eller väst.
Men så fort vi kommer hem så byter jag först om på mig själv, o sen på casper, då får han tex vara barfota o ha en body och jogging, precis som hans mamma o pappa.
Jag vet själv att jag fått detta med och byta om till jogging av pappa, så fort han kom hem så bytte han om innan han kunde göra något annat hemma.

Kanske kommer casper att göra likadant när han blir stor, vi får se.


2011-03-20 @ 19:59:17 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback