Filosofi

För att citera min stora älskling: Tisdagen är veckans bästa dag, för då är det längst till måndagen!

Så tänker man kanske när man jobbar, men en annan går ju bara hemma o slappar och vet knappt vad det är för dag.

Min egen filosofi varje söndag brukar vara att denna veckan som är framför oss ska jag o Cappe ta det lite lugnt, men jag misslyckas denna veckan med.
I morgon blir det till att städa och ta en promenad, ringa mäklaren och banken bla.
Tisdag är det BVC
Fredag ska det fixas med Cappes dopkläder och present till honom från mormor o morfar, och även en fika med Nina och ev Lotte.
Ska även klämmas in en dejt med Malin, Wilma och Arvid, samt att jag ska ha barnvagnskola med Louise och Lizzie, så en dag får vi fixa en present till henne.

Fullt upp som vanligt, tur att André snart ska vara hemma, så kan killarna ha de lugna dagarna i veckan och mamman tar hand om aktivitetsdagarna ; )

Hoppas ni med får en bra vecka!


2011-03-13 @ 21:29:03 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback