Fix, trix och steg framåt

I dag har vi fixat en del, vi har storhandlat, städat och tagit en promenad i solen och matat ankorna i parken. Hade en del bröd över så vi gick ner en runda, casper sov tyvärr, men det kommer flera ankmatningar ; )

I kväll ska vi mest slappa o äta hemmagjorda biffar med potatismos, gräddsås och stek lök, är födelsedagsbarnet som beställt det.

I går tog vi det lugnt, sen mötte vi Jocke vid tåget, sen fixade underbara mamma middag till oss alla, lövbiff med bea o rotsaker i ugn, satt fint som f-n kan jag säg! Sen gick killarna ner och tog ett bad och sen slappade vi och kollade film. Kommer filmtips i ett inlägg lite senare.

Casper har även vuxot ur sina första 62 plagg, o konstigt nog är allt av det som jag lagt undan nu köpt på Lindex, de kanske är mindre i storlekarna, vad vet jag. Tur jag köpte på mig en hel del 68 kläder i Ullared, och mamma o pappa ska dit senare i mars, så de får fixa kläderna i strl 74 hihi.

Nu ska jag packa upp tvätten, glömde skriva att jag tvättat 7 maskiner med i dag! Sen blir det en dusch!
I look like hell!!!

Ha en fortsatt bra lördag


2011-03-05 @ 17:10:43 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback