Så här känner jag mig just nu


Har helt tappat förmågan att somna på natten, André och Casper sover som stockar, men jag somnar kanske vid ett tiden och två timmar efter det vill Casper äta, helt ok, med tanke på att han äter runt 20:00, klart killen är hungrig då, så det är inte hans fel. Har tusen tankar nu som snurrar runt, både positiva och negativa, men jobbigt när man inte kan sova, man behöver alla timmar man kan få som småbarnsförälder, jaja nu slutar vi gnälla.

Annars sitter jag just nu och väntar på att Malin ska höra av sig så det blir lite umgås, o kanske en sväng på stan. Sen ska jag o mamma träffas en sväng i dag med, har lite saker att fixa tillsammans, hon & jag.
Mammaträffen i går var bra, vi va dock bara 5 st, varav en bebis ville ammas hela tiden & en annan sov, men det var trevligt ändå. Vi pratade om att man inte ska aktivera sina barn för mycket samt lite om mat, men även smakportioner då 3 av oss inte börjat med det än, casper är 3:e yngst i vår grupp och de äldsta är födda i början av september.

I morgon blir det till att träffa Marie en sväng, vi ska ut på lite äventyr men vet inte rikigt vart än, spännande. Casper ska såklart följa med : )

Nej kanske passa på o ta sig en mirkonap nu när Casper ändå somnat på soffan, så man kommer in i andra andningen ; )

Kram


2011-03-03 @ 08:44:10 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback