Underbara unge

I går var det en utedag, först med mormor o morfar, satt på torget och drack varm choklad med vispgrädde från Trendie. Sen mötte vi upp Marie för en lång promenad. Cappe vakande på vägen och blev lite ledsen pga att han var hungrig, men somnade om igen efter en stund.

På eftermiddagen fick Cappe även smaka mat för första gången, blev morotspure som stod på menyn, gick helt okej, fick väl i han en två teskedar, så det är bara och på det igen i dag.

Sen blev André lite rastlös, så han stack till P, och fixade även lite ideér om deras business, och jag var så fräck och bjöd ut mig själv till Nilsrosarna för att kolla mello.
Jag hade tippat på Moniker och Sanna i topp för att kunna vinna 1200 kr som jag hade kunnat skicka med mamma till Ullared när de ska dit nästa vecka och det såg bra ut ett litet tag, men tur i alla fall att inte Danny vann, och ska man se på vad folket och Europa gillar så skickar vi rätt låt, bara att hålla tummarna i Düsseldorf.

I dag har jag ingen aning vad som händer, blir väl lite städa i alla fall, sen får vi se.

Kram kram


2011-03-12 @ 18:17:54 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback