Beta av listan

Tänkte köra ett par listinlägg nu i samma, so here goes:

17: Detta hade jag på mig i dag
Hos Malin var det slappejeans, linne och randig tröja, när vi kom hem snodde jag en av Andres tröjor o drog på mig när vi vila, sen har jag sprungit i den resten av dagen

18: Mina rädslor
Min största rädsla är att något ska hända med casper, att han tex blir allvarligt sjuk eller dö. Så klart gäller det hela familjen men Casper är den som är mig närmast.
Jag är även mörkrädd, har blivit bättre med åren o så tycker jag inte om att sova ensam.

19: Min familj
Min närmsta familj är naturligtvis stora o lilla älsklingen, killarna i mitt liv. Sen har jag så klart mamma o pappa som vi bott grannar med nu i 3 år, o nu sen Casper kom har det varit skönt att ha dem så nära och ha deras hjälp o stöd. Lillebror är med viktig så klart, trots den stora ålderskillnaden så har vi nytta av varann och han ställer ALLTID upp.
Vi är inte så många men vi är taigta som f-n!

20: Min favoritglass:
Jag har ingen speciell favoritglass, men marängsviss är en klar efterrättsfavorit!


2011-05-29 @ 21:06:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback