Bloggar

Som sagt utan bloglovin hade man inte klarat sig, och då behöver man bara läsa de som uppdaterat, man behöver inte gå in på alla o bara 50% av dem är uppdaterade.

De bloggar jag följer är mkt mammabloggar som tex Mirka-tiobarnsmamma, Barbamamman-Madelene Ilmrud, sen en del bloggar som jag snubbalde över under graviditeten och då var dessa tjejer också gravida: pyret i min magen samt snart en liten.
Följer såklart också vänners bloggar som Åsas, Maries, Rilles, Cattis, Malins smyckesblogg, Tinas och Angelinas.

Övriga som finns med är tex fixa & dona, en inredningsblogg & Ullaredsbloggen, samt en massa andra!
Skulle jag skriva alla hade det tagit hur lång tid som helst o nu vill jag ha frukost i stället o kolla tradera!

Kram


2011-05-12 @ 06:48:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback