Favoritfilm

Då film är ett av våra stora intressen har jag svårt att välja bara en film.
Jag älskar tex Sagan om ringen och Harry Potter, preics som man inte kan förglömma att tex Sällskapsresan är en svensk klassiker precis som Dirty Danceing är en annan film i klassikerfacket.
Sen gillar jag även verklighetsbaserade filmer med substans som tex Pojken i randig pyjamas så jag kan inte bara välja en film.

Men en sak är säker för varje riktigt bra film finns det 5 riktiga skitfilmer, och nu lever vi verkligen i uppföljarnas tid, se bara på tex Fast and the furoius 5!

Så en film kan jag helt enkelt inte välja, men jag kan säg en sak och det är att skräckfilmer är verkligen skit o inget jag ens slösar min tid på att titta, precis som deckare i böckernas värld!

Känns som jag glidit från ämnet, men det bjuder jag på!





2011-05-07 @ 20:20:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback