I min väska

Nummer nio på listan kommer här, först vad som finns i min väska o sen vad som finns i caspers väska

I min väska har jag:
mobilen
nycklar både hem o till jobbet
putsduk till brillorna
plånkbok
mp 3

thats it, mamman har en lite väska

caspers är desto större o mer innehållsrik:
blöjor
nappar
lekaker
våtservetter
stor nappflaska till ersättningen
liten flaska till vatten
termos med varmt vatten
flaska med kallt vatten
handdukar
extra ombyte¨
nan
samt en burk innehållande: sked, haklapp, luchmat samt mellanmål

tror det var alles

nu är det dags att sova, jobbe som gäller i morgon, o även löneförhandling så håll tummarna!

kram


2011-05-12 @ 22:22:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback