Jobbedags!

I morgon börjar allvaret igen, som tur är så blir det som sagt bara två dar i veckan, men det känns konstigt. Men i morgon skulle jag ha uppfräschning o så hela dagen så det känns ganska skönt.

Så i dag har vi (jag, bror & Cappe) haft en österlendag, blev en tur till musteriet och sen till Buhres för lunch, mumma var det! Sen på hemvägen körde vi om St Olof och Kronovalls vinslott, trist att alltid ta samma väg så vi ändrade lite på rutten, sen inom Biltema och köpa ett nytt block jag kan ha på jobb i morgon, ett rosa spiralblock blev det dagen till ära!

Nu ligger Cappe o vilar efter dagen och jag ska sortera ut alla hans 68 kläder som nu börjar bli taighta, tur att man alltid ligger en storlek före så han slipper bli en nakenfis!

Kram på er & önska mig lycka till i morrn!


2011-05-01 @ 17:40:36 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (1) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Malin

LYCKA TILL!!


2011-05-02 @ 08:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback