Kärlek

Dags för 10:an

I mitt liv har jag 3 olika stora kärlekar.

Casper: kärleken till honom kan inte beskrivas med ord, innan man fick barn kan man inte fatta att man har så mycket kärlek att ge. I bland älskar jag honom så mycket att det gör ont. Han är mitt kött o blod o jag hoppas jag kan ge han ett underbart liv och vara den bästa mamman, för det förtjänar han.

Joakim: min älskade lillebror som alltid ställer upp. Är stor ålderskillnad mellan oss 8 ½, jag är 28 o han blir 20 i år. Men vår syskonkärlek är stark och inget kan bryta den, han är den bästa bror man kan ha. Så när vi skulle välja faddrar till dopet var det ingen diskussion om att Joakim inte skulle vara fadder.

André: skåpgrannen från högstadiet som blev den jag delar livet med, hade något sagt till mig när vi var 14 år att om 14 år har ni precis köpt ett hus i Hanaskog och ska flytta dit med er son hade jag bara skrattat. Men jag är glad att han finns i mitt liv. Vi har upplevt en del tillsammans och han är en speciell person att leva med, men om han inte haft de upplevelser ha haft och inte varit som han är hade han inte varit min André.

Så detta är killarna i mitt liv, o jag känner mig lyckligt lottad att få ha dem nära mig


2011-05-14 @ 15:16:40 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback