Kläder

Dags för nummer 5 som är kläder.

Jag älskar kläder och att shoppa, men tyvärr så har jag ingen direkt stil, dock har jag förälskat mig i märket Bondelid, som har mkt snyggt i färgerna blått och rött.
På jobbet har jag i alla fall alltid jeans, har alltid varit en jeanstjej, legging, kjol & klänning är inget för mig.
Hemma springer jag gärna runt i myskläder, o det kan jag även göra hos vissa vänner om man ska dit på en middag för ingen bryr sig och det är så himla skönt!
Jag älskar att matcha och ska jag någonstans o klä upp mig ska allt vara perfekt, tom smyckena är genomtänta. Förr när man var ute mycket o festade så var allt planerat o klart vad man skulle ha på sig runt tis/ons inför helgens bravader, sen kom ofta M tidigare och vi sminkade oss och fixade hår, o då hjälpte alltid M mig, hon har lärt mig mkt som tex att jag kan ha eyeliner : )

När det gäller Caspers kläder är jag likadan, han ska med matcha in i minsta lilla detalj. Till honom gillar jag häftiga kläder och han är med en jeanskille om vi ska ut någonstans, de färger jag har mest till honom är blått och rött, tycker att rött även är en killfärg om man blandar upp det med annat och låter det räda vara en cool detalj, som tex strumpor eller som nu hans nya solhatt!

Detta är mina tankar om kläder.






2011-05-09 @ 19:01:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback