Lite rikare

I dag har det varits i säljaretagen, o visst blev jag av med nästan allt. Så skönt o slippa o ta med det till huset eftersom jag vet att jag ändå inte kommer att använda det där.
Hade mamma med mig som sällskap, och hon sålde med av sitt, så nu har hon med fått lite rensat.

Så pga markanden ringde kl 5 i morse, så jag sa till min kära son när han ätit sin lunch att mamma ville vila lite så tog ha fasta på det o tog en nap på tre timmar, mkt uppskattat!

O nu i kväll har vi ätit, blev fjärliskotlett med hemmagjord potatisallad o en röra på avokado, lök, fetaost o tomater, o sen en ducsh på det!

Så nu är det dags att hålla kväll o bara slappa!


2011-05-21 @ 20:48:07 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback