Slutet på veckan

O då är det jobbedags igen, i dag har vi haft liite mer att göra, så dagen har gått lite fortare o sen möte i eftermiddags.
Kollade med min semester och den är med beviljad nu, 5 veckor blir det med mina killar : )

Annars har jag bokat en massage till mig, ska dit den 31 maj, behöver det innan flytten känner jag, o sen minst en efteråt : )

I helgen vet jag inte vad som händer mer än att packa vidare. Börjar se ett slut på det hela och det känns skönt, ska även till banken på måndag och fixa med det sista så som bankfack m.m. så när vi kommer dit den 15:e att det bara är att "ta" nycklarna och sen sätta i gång. Andre har sagt innan att sängarna ska dit redan på onsdagen, men vi får se hur det blir med det : )

I dag bjuder jag även på en bild på Cappe:


2011-05-27 @ 20:21:47 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Åsa

Åhhhh vilken fin bild... :)


2011-05-28 @ 10:22:47
URL: http://asamedenprick.blogg.se/

Postat av: Rille

Hallå koling.

Se upp Casper så mamma & pappa råkar packa ner dig...spring!!!


2011-05-28 @ 13:02:29
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback