Som en etta

Känns som vi bor i en etta just nu! Hela stora rummet är fullt med lådor så där kan man knappt inte va, har kvar köksbordet så där kan man sitta vid datan ocj casper kan leka på golvet som vanligt. Soffan försvinner troligtvis till h elgen, o kanske även skrivbordet från sovrummet, beror på hur väl killarna kan packa släpet.
Tv:n har åkt in i sovrummet, så man spenaderar en del tid i sängen.

Dock har vi kunnat va ute lite i omgångar mellan regnskurarna, i morse va vi o köpte bullar och överraskade mormor med frukost, sen har vi bara slappat men i eftermiddags kom jag på att min farmor skulle in till stan o göra lite ärende så vi mötte upp henne och tog en snabb fika och så fick jag en fin salladsskål av henne.

Har inte heller haft tillgång till internet så A fixade det när han kom hem, och när man är utan märker man hur beroende man är, men när cappe sover måste man fördriva tiden med något, o plocka undan i detta flyttkaos känns bara skumt, o eftersom vi inte har tvättmaskin i lgh så kan man inte tvätta heller, för asa Casper till tvätten en massa gånger pallar jag inte!



2011-05-17 @ 16:35:34 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback