Trötter

Så trött som jag var i går när jag kom hem från jobbet var hemskt! Inte ens en skriknatt har fått mig så trött, o ont i huvudet hade jag med, man är inte van vid att sitta framför en data hela dagarna o inte kunna va ute.
Men som jag sa till M i går, allt är en vanesak och dagarna jag har hemma med casper kommer jag säkert att uppskatta mycket mera.

Hemma hade allt gått bra, cappe o pappa hade varit på lite äventyr i vår nya hemkommun ; ), så casper får bekanata sig med dem o deras invånare : )

I dag är det mammagrupp på förmiddagen, sen blir det väl en promenad till mataffären med efter det kan jag tro.Skönt att vi ska träffas på fm i dag annars brukar vi träffas kl 15 på em och det är helt värdelöst, då går man bara o väntar på att gå dit. Hoppas även att en del av de andra mammorna som är med i gruppen men inte kunnat komma alla em kan komma nu när vi har valt fm tid i stället, sist var vi 2 st! Så bättre uppslutning i dag hade varit trevligt.


2011-05-03 @ 08:27:03 Permalink Dagar med Casper Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback