Vad tyckte jag om:

Minns inte vad jag skrivit om Tori Spellings böcker, så jag skriver lite om båda:
Den första är mest om hennes liv innan hon fick barn och om hur hon träffa Dean samt förhållandet till hennes mamma, sådär.
Men Mommywood däremot var super, kan ha o göra med att man själv är mamma och kan känna igen sig i det hon skriver, hon vill ge sina barn en så normal uppväxt hon kan trots tryck utifrån m.m. O hon har mkt tänkvärda saker att säga, jag blev som sagt så insprierard av henne att jag startade den nya bloggen. O helt enkelt snodde namnet Mommywood av henne.

Så del 3 ska definitivt också inhandlas, men jag har gett sambon pikar om den så till födelsedagen syker den förhoppningsvis upp : )


2011-09-17 @ 07:43:48 Permalink Läsning Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback